Dersom du blir Bring-kunde, vil du snart få lære postkasse-språket. Det vil du trenge for å snakke med Brings postkasser.
Bring går enda flere nye veier, I dagens Aftenposten bringer Posten Norges nye selskap et frimerkelignende bilde av en landlig samling postkasser, hele 12 stykker. Formet som et godt gammeldags poststempel lyder teksten: "Postkassen - Norges mest effektive reklamekanal". En pussig påstand - nettopp Bring burde jo vite at et stort flertall nordmenn har reservert seg mot uadressert reklame i postkassen..
Uansett - som vanlig er det språket Bring bruker til å markedsføre sine tjenester, ikke tjenestene i seg selv, som det er grunn til å stoppe opp ved. Du var vel neppe oppmerksom på at en helt vanlig "postkasse rommer flere muligheter enn de fleste er klar over?" Og jeg er nesten 100 prosent sikker på at du ikke visste at dagens postkassene er blitt velsignet med talens bruk! Men det vet Bring! Bring Mail skryter nemlig av å kunne "finne akkurat de postkassene du bør snakke med for få best mulig effekt" (min utheving). "For få" i stedet for "for¨å få" vitner om overdrevent høyt tempo. Husk at det kan gå for fort i svingene, Bring!
Publisert: 06.05.09 av IdaLou Larsen